2014. augusztus 2., szombat

Második díjam

Köszönöm a Larry and Elounor c. blog írójának, Andrea Ranocchia-nak :)

Szabályok:
- Írd ki kitől van
- Írj magadról 10 dolgot
- Válaszolj 10 kérdésre
- Tegyél fel 10 kérdést
- Küldd tovább 10 blogra

10 dolog rólam
1. 2012 óta vezetek blogot.
2.  Imádom Stephen King könyveit, idézeteit.
3. Már nem vagyok akkora Wayer, mint voltam. 
4. Az utóbbi időben megszerttem Neymar, azóta már el is kezdtem róla egy még nem publikált(!) blogot. 
5. Eddig 2 BTW koncin voltam, egyszer Debrecenbe, egyszer pedig Miskolcon - jelenleg úgy néz ki, ezzel az idén vége is szakad a koncertre járásomnak.
6. Ha már könyvet kell olvasnom, akkor az vagy legyen krimi vagy horror, a többit úgyse olvasom el végig.
7.  Nem igazán olvasok blogokat, mivel gyakori időhiányban szenvedek.
8. Jelenleg nyári munkát kell vállalnom, avagy segíteni apának - heti 5-6-7 napban minden délelőtt.
9. Ha nem lennék magyar, akkor brazil, angol vagy francia szeretnék lenni.
10. Sokszor nincs ihletem, így van, hogy egy hétig is képes vagyok filózni egy-egy jeleneten.

10 válasz
1. Mióta blogolsz?
10 dolog rólam - első pont!
2. Mi a hobbid?
Rajz, tumblr, írás.
3. Szereted Győrt?
Nem jártam még ott.
4. Szülővárosod?
Miskolc.
5. Van valamilyen állatod?
Hmm... a macskánk az már szinte családtag, úgyhogy nincs :D
6. Ha igen, akkor milyen állataid vannak?
Most írtam le:)
7.  Kedvenc bandád/énekesed?
Nem 1D, az biztos.
8. Ki a kedvenced az 1D-ből?
Ez alap. . . SENKI!
9. Szereted Fekete Dávidot?
Az ki? o.O
10. Melyik megyében laksz?
B.A.Z.

10 kérdés
1. Mi a véleményed az Ask.Fm-ről?
2. Vígjáték vagy horror?
3. Szeretsz moziba járni?
4. Értékeld magad: szerinted egy 10-es skálán mennyire vagy jó blogszerkesztő?
5. Volt már olyan blog/könyv/sorozat/film, amin sírtál [itt most nem a nevetéstől sírásra gondolok:'D]?
6. Példaképed?
7. Mit nézel szívesen YouTubeon?
8. Város vagy falu?
9. Hány versenyt nyertél eddig?
10. Szerkesztés vagy írás?


A következő 10 blogra küldöm tovább

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése