2014. július 12., szombat

Első díjam

Köszönöm, Miss Kinga-nak :)



Szabályok:

1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:
- éppen egy könyvön dolgozom, de egyelőre titok miről szól és mi lesz a jövője
- összefogtam egyik barátnőmmel, és nem sokára nyitunk egy új, BTW fanfic blogot
- imádom a macskákat és enni
- rajzolok, s ezzel kézelem el a jövőm is
- nem igazán szeretek ehhez az időszakhoz illően fogalmazni, mikor történet írásról van szó
- alsóban kitűnő, az többiben egyelőre jeles voltam
- utálom a matekot... ja nem... várjunk csak... mégis! :D
- ez a nyolcadik dolog és már kezdek kifogyni a mondanivalóimból
- fótózás az élet
- legelső blogom eoldalas volt
- egy hete ilyenkor még Mogyoródon voltam, és éppen enni készültünk, miközben az éppen strandoló MDC tagokat bámultuk a bf-emmel ;)
- annyira belemerültem ebbe az egészbe, hogy csak most tűnt fel, hogy ez már a 12. dolog és nem tudok többet mesélni

Válaszok:

1.Kedvenc sütid?
Piskótatekercs és csokiscsiga. 

2.Kutya vagy macska?
Mindkettőt szeretem, de ha már választanom kell, akkor inkább macskás vagyok. 

3.Hiszel ilyen természetfeletti dolgokban?
Nem igazán. Talán éppen ezért van az, hogy nem szeretem a sci-fit és a vámpíros/vérfarkasos "swegjoló" izéket, amik a tv-ben, illetve a neten keringenek. 

4.Kedvenc blogod?
Lana Design

5.Szeretnél tetkót/piercinget?
Őszintén szólva egyikre sem vágyom annyira. Mondjuk egy "Never Give Up..." feliratú tetkó a csuklómon jól mutatna. 

6.Hány blogot olvasol?
Őszintén szólva? Nem igazán találtam még olyan történetes blogot, amibe érdemes lett volna belekezdenem. Egyrészt, ha már túl sok a rész nekem autómatikusan elmegy a kedvem az olvasástól. Ez azért van, mert némelyik író álltalában elkezdi, és végül nem fejezi be, vagyis fölösleges volt olvasnom a blogot, ha a végét nem tudhatom. Másrészt nem igazán van időm, vagy egy esetleg jobb blogban ritkán hozzák a jó részeket, akkor elfelejtem az olvasást. S ezért van az, hogy szinte minden blogot hajlandó vagyok megnézni, annak reményében, hogy valami szuper történetet/magazint/design blogot találok, de azt kell hogy mondjam, túl sokszor csalódok.
Egy-két design blogot olvasok, ilyen például a híres Lana Design, a totálisan király LindaDesign és a The Beauty Of Silence design, ahol nem régen én is szerkesztő lettem. Valamint sokszor ellátogatok még a volt design blogomba, amit más szerkesztők vezetnek, a Fallin' grapics-ra.

7.Kiben bízol meg a legjobban?
A macskámban. :D

8.Van fóbiád?
Ask - napi kérdések xd

9.Kedvenc hobbid?
Fotózás, írás, tv nézés, blogolás, biciklizés, álmodozás, zene hallgatás. Soroljam még? 

10.Kedvenc időtöltésed?
Hhm... Ha már választanom kell, az utazás vagy a koncertkre járás. Nem tudom...

11.Kedvenc kaja/pia?
Kettőt és könnyebbet. :) 


Kérdéseim:

1. Van valaki, akire felnézel?
2. Mi a véleményed a neten csüngő, bosszantó, mindenkinek beszólogató emberekről?
3. Tudják a szüleid, hogy blogot vezetsz?
4. Írás vagy olvasás?
5. Mi a kedvenc könyved? [Ha van] Miért?
6. Kedvenc íród?
7. Milyen fajta blogokat szeretsz?
8. Hol élnél szívesen?
9. Hogyan reagálsz a negatív, sértő kritikákra, hogyan az építő krikákra és hogyan a selejtes, semmit nem mondó "divatból írom" kritikákra?
10. Van tumblr blogod? Ha igen, linkeld!
11. Mit szeretsz a legjobban a világon?



Akiknek küldöm:

Sajnos több blogot nem tudtam linkelni!:/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése