2014. június 18., szerda

1. fejezet 07. - Halálos ellenfél

Sziasztok. Elérkeztünk az első fejezet végéhez is, s remélem tetszett, amit eddig olvastatok. A következő részt és az újításokat szombatra [2014. 06. 21.] várhatjátok.
Amit szombatra ígérek - a soon tartalma:
- új design
- három új töredék a második fejezetből
- bővebb információ a blogról és rólam

- trailer
- új szereplők, szituációk

Valamit, ha kérhetném: írjátok meg nekem a válaszokat megjegyzsében ez alá a bejegyzés alá, lehetőleg névvel:
- Mi tetszett az olvasottakban? 
- Mit javasolsz? 
- Kivel jöjjön össze Keith?
- Szerintetek hogyan folytassam a történetet? [Természetesen nem fogom felhasználni az ötleteket, mert már megvannak a terveim hozzá. Kíváncsiságból kérdezem, s nektek (is) tetsző részeket fogok hozni a jövőben.] 



Eddig történtek 
Egy hirtelen pillanatban erőt vett magán, s a falhoz lökött. Fájdalmamban halk nyögés szaladt ki számon, és a földre estem. Bosszúállón néztem fel rá onnan, és kitartóan kapartam fel magam a piszkos padlóról. Ám akkor, a falhoz szorított karomnál fogva, s lassan a fegyverért nyúlt. A nyakamhoz készült szorítani. Őszintén bevallom, akkor már tényleg féltem. Egy-két könny szökött szemeimből, és vártam a csodára, mely sosem teljesül.



Szívem egyre hevesebben vert, s a rémület örök foglyává lettem. Lábaim remegtek, szemeimből a könnyek pedig egymás után szökdöstek meg. Éreztem, hogy közel a vég, és sose látom már Szikit, vagy Olivért, az apámat, ki cserbenhagyott, vagy anyát, kinek hírét sem hallottam kemény tíz évig.
   Töltényt töltött, előkészült a véget vető lövésnek. Lassú másodperceim hosszúra nyúltak. Patkányra nézve felvettem egy gúnyos mosolyt, mely jelezte, hogy sosem adom fel. S ő csak nézett rám, mint halálos kísértetre, ki gyermek korában ijesztgette. 
    Mutató ujja lassan közeledett a kis kallantyú felé. Éreztem, hogy a csövet erővel a nyakamhoz nyomta. Végül megtette. Lőtt, én pedig a következő másodpercekben zihálva, levegőért kapkodva földre rogytam. Nyakamból ömlött a vér, és tehetetlenül feküdtem.
    Utolsó pillanataimban még fél füllel hallottam a gonosz, vérfagyasztó kacajt, s az belefúltam az élet folyójába. 



    
FOLYTATÁSA KÖVETKEZIK...

1 megjegyzés:

  1. -Eddig minden :3 De ha ki kell emelnem valamit akkor az hogy tudok rajta izgulni,mert Hiteles!
    -a javaslatom az hogy legyen rántott húsos csata :3
    -Szikivel :)
    -Lehet kicsit "nyálas" lesz az eddigiekhez képest:
    Az emberek elmennek,cserben hagyva Keith-et.Sziki megérzi hogy szerelmével nincs minden rendben és a közelében van.Ezért addig erőlteti amíg meg nem keresik,és így végül túléli :D Fuh,magamhoz képest röviden írtam le :D
    Gondolom már a 2. pontnál rájöttél hogy ki vagyok :D ♥

    VálaszTörlés