2014. június 24., kedd

Felmerült gondolatok, kérdések

Sziasztok. Nem igazán terveztem olyan bejegyzést, ami nem a törétnetről szól, de muszáj írnom egyet.
Nagyon sokan feltesznek magukban kérdéseket a blogommal kapcsolatban és nem találják rá a választ, így hát le kell írnom.

Miért nincs prológus? - teszi fel magában a kérdést egy erre tévedt túrista.
Nos, a válasz egyszerű, és reális. Először is, mielőtt az is szóba kerülne, hogy azért, mert apszolúte kezdő vagyok, elárulom NEM. Egyszerűen nincs. Már az elején sem terveztem ilyen részt. Töredékek vannak, de erre később térek ki.

Mik azok a töredékek? - értetlenkedik egy új olvasó. 
Egész életemben azt hallottam, hogy legyek egyedi. És amikor követtem a blogos népnek szokásait, akkor kaptam egyet-kettőt a fejemre. Írói szabadság van, akkor miért ne nevezhetnénk így a részeket?

Hány részt tervezel a blogba? - kérezi egy olvasó, aki fél, hogy közeleg a befejezés.
Őszintén? Gőzöm sincs!  Mivel nincsennek előre megírva a részek, illetve töredékek, menet közben találom ki a sztorit, és fogalmazom meg a történet. Ez nálam hosszabb ideig is eltarthat, ezért nem hozok sűrűn részeket. Néha az utolsó pillanatra hagyom a munkát, mert (régebben) hat nap alatt volt hét féle ötletem hozzá, a nyolcadikat pedig megírtam.

Ki munkája a design? - álltalában kritikusok keresik rá a megoldást. 
Természetesen az enyém. Sosem szoktam más munkájával dicsekedni, ezért szerkesztem ízig-vérig magam a blogot, amihez hozzá tartozik a kinézet is. Mint azt láthatjátok, és be is vallom most, hogy nem vagyok profi, nem leszek, de még akarni se akarok az lenni!

Hova lett a trailer? - érdeklődik egy lusta alak.
A második fejezet végére tervezem. De ha megerőltetitek magatokat, és beleolvastok a Fülszövegbe, akkor megtudjátok a lényeget.

Miért van fiú neve a főszereplő lánynak? - mindenki beleköt ebbe, mióta megvan a blog. 
Mint azt már említettem, az írói szabadság az oka. Egyszerűen nem találtam rá illő nevet, így jött, hogy félig külföldi lesz - vagy valami ilyesmi - és fiú nevet kap, aminek a sztorihoz is lesz köze majd. [Személy szerint én mindig Keitnek mondom, de ha jól tudom Kisznek kell... :D]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése